Monday, July 26, 2021

Νέα εθελοντική εμπειρία!!, αυτή τη φορά μας γράφουν από Ελλάδα ^^

 Asociación Juvenil Almenaras

@asociacionalmenaras Οργάνωση
Νέα εθελοντική εμπειρία!!, αυτή τη φορά μας γράφουν από Ελλάδα ^^
Ωραία!!! Είμαι η Μαρία, και τον περασμένο μήνα προσφέρω εθελοντισμό και συνεργασία με Praxis Greece στις Σέρρες.
Για μένα, αυτή η εμπειρία δεν έχει βοηθήσει μόνο να μάθω πράγματα σχετικά με το έργο (δουλεύοντας στο ραδιόφωνο, χειρισμός κοινωνικών δικτύων, εργασία με πρόσφυγες και κλπ) αλλά τώρα είμαι σε μια περίοδο προσωπικής ανάπτυξης σε τόσες πολλές πτυχές χάρη στο immersion cultural που σημαίνει να ζεις σε μια άλλη χώρα που είναι σχεδόν αδύνατο να εξηγήσεις. Αυτή η ευκαιρία βοήθησε να ανοίξει το μυαλό μου και να συνειδητοποιήσω όλες τις επιφανειακές σκέψεις που θα μπορούσα να έχω για μια κουλτούρα ή κάποιες κοινωνικές και οικονομικές καταστάσεις.
Καταφέραμε να χτίσουμε δεσμούς και να ακούμε ενεργά ανθρώπους εκτός ομάδας, από άλλες χώρες, από άλλες θρησκείες και ντόπιους (που μας έχουν υποδεχθεί με ανοιχτές αγκάλες) που είχαν εμπειρίες, απόψεις και σκέψεις που θεωρούσαμε δικές μας. Έχουμε πολύτιμες λέξεις και πράξεις στοργής και ειλικρίνειας και ευτυχώς τώρα, τις αναπαράγουμε καθημερινά αποτιμώντας και αγαπώντας περισσότερο στους ανθρώπους γύρω μας και συνεπώς στους εαυτούς μας. Είμαστε, ή προσπαθούμε να είμαστε, κάθε μέρα πιο αλτρουιστικοί, πιο γενναιόδωροι και επιδιώκουμε τη βελτίωση για να δημιουργήσουμε έναν πιο υγιή χώρο όπου η κατανόηση, ο σεβασμός και πολλά άλλα θετικά συναισθήματα σηματοδοτούν την τάξη
Μετά από μόλις ένα μήνα (με άλλο μπροστά) καταφέραμε να νιώσουμε Σέρρες το δεύτερο σπίτι μας και η ομάδα Πράξις και το ελληνικό φαγητό μας το έκανε πολύ εύκολο. Νιώθουμε συνοδεία και σε εξαιρετική παρέα, ότι καλύτερο θα μπορούσαμε να έχουμε.
Erasmus + εμπειρίες έχουν γίνει οι πιο ευτυχισμένες στιγμές της ζωής μου καθώς έχω καταφέρει να βγω από την ζώνη άνεσής μου ενώ μαθαίνω, γνωρίζω νέους πολιτισμούς και χώρες και περνάω καταπληκτικά.
Αν είστε άνθρωποι που αναζητούν όχι στάσιμοι, με ανησυχία και περιέργεια μπορώ μόνο να σας συστήσω να ενθαρρυνθείτε!! να έχετε ανοιχτό μυαλό και να απολαύσετε αυτές τις ευκαιρίες πάρα πολύ!!!!!
Επικοινωνήστε για περισσότερες πληροφορίες!! 📩📩

 


 

No comments: